czwartek, 18 maja 2017

znajdź swoje PUZZLE - 2


Tym razem uczniowie oprócz opisywania abstrakcyjnej mieszanki elementów, będą szukali części oryginalnego obrazu wśród elementów swoich kolegów i koleżanek z klasy.
   
CO ROBIMY?   
A. uczniowie otrzymują po jednym pełnym zdjęciu oraz losują 6 elementów z mieszanki wyciętych kawałków




B. uczniowie układają abstrakcyjny obraz przed sobą i opisują go tak, aby ująć w swojej wypowiedzi zawartość każdego elementu puzzli (to pozwoli im na zapoznanie się z zawartością tych części, co przyda się w kolejnym etapie)






 C. następnie, uczniowie opisują obraz, który otrzymali jako pełnowymiarowy, po to aby uzyskać od pozostałych uczniów elementy, które składają się na ten obraz czyli:  
- w trakcie opisu ucznia A, pozostali uczniowie słuchają uważnie i przyglądają się swojemu zestawowi po to, aby odszukać w nim elementy zbieżne z tymi, które opisuje uczeń A na podstawie swojego zdjęcia  
- jeśli wydaje im się, że to ten element, oznajmują to mówiąc, np.: "I have got a boy who is eating a hamburger in a fastfood restaurant" i przekazują tę część uczniowi A, który weryfikuje, czy to faktycznie ten brakujący element  
- uczeń A kładzie otrzymywane od rówieśników elementy puzzli na swój oryginalny obrazek, tak aby mieć orientację w tym, których części jeszcze brakuje    


 

ZAPRASZAM NA   



Jeśli wykorzystujesz pomysły i materiały z niniejszego bloga na szkoleniach, które prowadzisz; na stronie Facebookowej swojej szkoły językowej; publikując ich adaptacje na łamach swojego fanpage'a; oraz w każdej innej formie, zadbaj o to, aby podać źródło w postaci: neuroteaching.blogspot.com

1 komentarz:

  1. Cześć. Uczę się języków przy użyciu https://preply.com/pl/Leipzig/korepetycje-z-angielskiego.
    Nauczyłem się angielskiego używając tej site. Chciałbym znaleźć dodatkowe źródła, aby ćwiczyć i poprawiać swoją wiedzę i zacząć naukę nowych języków. Jak możesz mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń