środa, 29 marca 2017

HARMONIJKOWE ilustracje

Drugą lekcyjną odsłoną harmonijek (pierwsza fiszkowa jest tutaj) 
 mogą być takie obrazkowe.


Posłużyły moim uczniom do:
- opisywania ilustracji (para uczniów siedząca po skosie opisywała to, co każdy z nich widział ze swojej perspektywy na harmonijce - prowadzili dialog na zasadzie zadawania pytań, odpowiadania i wymieniania się informacjami: "What can you see in your photo?" / "What is he doing?" / Where are they?", itp.)

Jak je zrobiłam?

a. przygotowałam w WORDzie tabelkę podzieloną na części i podkleiłam ilustracjami, następnie wydrukowałam
b. pocięłam


c. przykleiłam części danego zdjęcia w co drugiej kolumnie

 

d. poskładałam na kształt harmonijki




Oczywiście zachęcam do tego, aby to uczniowie przygotowywali takie materiały :)



Jeśli wykorzystujesz pomysły i materiały z niniejszego bloga na szkoleniach, które prowadzisz; na stronie Facebookowej swojej szkoły językowej; publikując ich adaptacje na łamach swojego fanpage'a; oraz w każdej innej formie, zadbaj o to, aby podać źródło w postaci: neuroteaching.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz