poniedziałek, 27 lutego 2017

#hashtag, #InnePomysły, #kreatywnie

Co jeszcze można otagować? Właściwie wszystko co znajdzie się w temacie lekcji.


Uczniowie mogą #hasztagować:
- filmy i słuchanki (podobnie jak w poście dotyczącym tekstów czytanych podsumowując określone fragmenty lub całość)
- całą lekcję (np. pod koniec w ramach powtórzenia podsumowują przebieg i treści lekcji w kilku słowach: #celebrations#invitations#speaking#friends#boardgame#funny)
- siebie (swój nastrój, swój dzień, swój weekend, swój dom, swój pokój, swoje plany, swoją codzienną rutynę, swoje zainteresowania, itd.)
- innych (rodzinę, przyjaciół, nauczycieli, ich życie, itd.)
- ostatnie wydarzenia z kraju i ze świata 
- artykuły prasowe, audycje radiowe, piosenki, itp.
- rozdział w podręczniku, materiał z całego semestru czy roku 
- zagadnienia gramatyczne
- reguły gramatyczne
- inne ...


Wszystkie powyższe zabiegi warto wykorzystać do przeprowadzania wartościowych zadań, w trakcie których uczniowie mają też okazję do mówienia, wymiany informacji i dialogu.

POMYSŁY na wykorzystanie motywu #hasztagowania:

 1. KREATYWNY TEMAT LEKCJI

 2. CZYTANIE

3. PISANIE

4. ILUSTRACJE

6.  WPROWADZENIE DO HASZTAGOWANIA

 Jeśli wykorzystujesz pomysły i materiały z niniejszego bloga na szkoleniach, które prowadzisz; na stronie Facebookowej swojej szkoły językowej; publikując ich adaptacje na łamach swojego fanpage'a; oraz w każdej innej formie, zadbaj o to, aby podać źródło w postaci: neuroteaching.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz