czwartek, 18 lutego 2016

WSKAŹNIKI SATYSFAKCJI

Przeprowadziłam dzisiaj lekcję z IV klasą SP - temat dotyczył wszelkiego rodzaju stories, tych literackich i tych filmowych.


Na poprzedniej lekcji zachęciłam uczniów do przygotowania "wskaźników satysfakcji", które posłużyły im dzisiaj do wyrażania opinii na temat danej bajki, filmu czy programu telewizyjnego.




ZAPRASZAM



mini projekt
WSKAŹNIKI SATYSFAKCJI 

1. na lekcji poprzedzającej, ustaliliśmy skalę oceny:
1 - horrible
2 - boring
3 - so-so
4 - good
5 - very good
6 - excellent

i według tych kategorii uczniowie przygotowywali swoje wskaźniki
uczniowie mogli też zmodyfikować przymiotniki wg swoich preferencji ale jak się okazało, woleli ujednolicone procedury ;)
2. na następnych zajęciach, uczniowie
a. zaprezentowali swoje wskaźniki









b. odgadywali o czym jest poniższe video


Frozen Review, Common Sense Media
 c. przypomnieli sobie jak można pytać o i wyrażać swoją opinię w języku angielskim:
"What's your opinion about ... ?"
"In my opinion X is ... "
"I think that   X is ... "
"In my view X is ... "
 d. odpowiadali na pytanie nauczyciela, wyrażając swoją opinię na temat wskazanych filmów, pokazując jednocześnie wskaźnik z odpowiednią oceną





e. pytali siebie na wzajem i udzielali odpowiedzi odnośnie przeróżnych programów telewizyjnych i filmów prezentowanych na materiale wizualnym


f. wykonali ćwiczenie z podręcznika, dotyczące dopasowania ilustracji do rodzaju gatunku literackiego, wyrażając przy tym swoje opinie dotyczące danego gatunku

g.  ... a na zadanie domowe napiszą kilka zdań dotyczących swoich ocen odnośnie każdego gatunku literackiego przedstawionego w książce lub filmów czy programów telewizyjnych, które zazwyczaj oglądają







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz