środa, 11 listopada 2015

"O BLOGU i o mnie"




Kim jestem i dlaczego zdecydowałam się na pisanie bloga?

W skrócie :



JESTEM
  •  nauczycielem, lektorem, tłumaczem języka angielskiego
  •  zagorzałą pasjonatką metodyki nauczania języków obcych i języków obcych
  • psychofanką projektowania i wykorzystywania materiałów dydaktycznych
  • antyfanką szablonów
  • propagatorką kreatywnych i motywujących lekcji aktywizujących twórczość i potencjał ucznia
  • nagminną użytkowniczką narzędzi multimedialnych na lekcjach
  • miłośniczką mózgów uczniów, jakkolwiek to dziwnie brzmi J
  • promotorką neurodydaktyki
  • entuzjastką coachingu
  • krzewicielką kreatywności, zaangażowania, pasji, otwartości, tolerancyjności i empatii
  • czytelnikiem słowników
  • uczennicą
  • partnerem swoich uczniów
  • przeszczęśliwa kiedy po 45 minutach lekcji uczniowie mówią „To już koniec lekcji? Jak ten czas szybko zleciał.”
  • wdzięczna swoim byłym, obecnym i przyszłym uczniom za zaufanie oraz to, czego się od nich nauczyłam i nauczę

  BLOGUJĘ, aby:

  • nauczyć się przez nauczanie
  • doświadczyć czegoś nowego
  • odkryć kolejne oblicze swojej pasji
  • wspomóc i być może zainspirować
  • wyjść poza strefę własnego komfortu
  • wypróbować kolejną formę twórczości
  • poprzeć ideę „Budzącej się szkoły”
  • zareagować
  • podzielić się bieżącymi informacjami ze szkoleń
  • inne, jeszcze mi nieznane

Więcej na stronie "O BLOGU i o mnie"
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz